Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. február 23., kedd

Hónapok óta...

Rosszul vagyok de nagyon is, az meg persze még semmi, hogy Tuccka ismét beteg.... kapja be, hogy megint egyedül kell reggel mennem, mert ő megint lerobbant.... basszus. El sem tudja képzelni, érezni, hogyan szenvedek.... na de majd szombaton, hehehe :D

Hónapok óta, vagyis amióta elkezdődött a suli kakaó italra vágytam, persze, hogy dobozból, azaz igazi! AZ utolsót vettem meg, komolyan mondom boldog voltam, nagyon is. " Hónapok óta erre vágytam.... majd leadom a rendelést" :D

Mindenki más. Mindenki gondolkozik. Mindeni vágyakozik. Mindenki leszarja. Mindenki egy seggfej. Mindenki tudja, hogy mivan. Mindenki álmodozik. Mindenki tudja, hogy jön a tavasz. Mindenki tudja, és látja, hogy kezd elolvadni a hóóóóóóóóóóó!
Vagyis máshol már eltűnt, de én ahol lakok még nem... míg máshol süt a nap, addig nálunk pedig köd van, és sötét felhők bolyonganak..... kész átok ez a hely! De tényleg.

Holnap fogorvos, de tök jóóóóóóó.... .I.

Ukyo küldött egy videót, amiben játszottak egy dalt.... nah ez a dal, kész, ez egy anti depi zene de nagyon az. Komolyan mondom, tiszta vidám lesz tőle az ember, utána pedig..... fejeli az asztalt, mert olyan idegesítő!!! :D

EZ lesz a világ zenéje, ezzel a zenével be fogom hálózni a világot... ahogy VérMedve mondta. De most nem jó ??? XD





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése