Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. február 12., péntek

Tanítás, Tuccka módra!

Nah, azt hiszem, hogy tudom, hogyan is kell videót berakni !!! *büszkén mosolyog.*
De ez nem lenne, ha Tuccka kedves nem... mutatta volna meg!
Ezért, kedveskedek neked egy verssel ami, nagyon optimista, és a világot rózsaszín szemüvegen látja! Persze, ezt is te mutattad... emlékez mit mondtam, és hogyan is mondtam... meg perce milyen képet vágtam! :D
Hát igen... nem mondok semmit, csak annyit, hogy.... Ó Pesszimista és Ó Optimista - Ú Pesszimista és Ú Optimista. XD
Teréz anya: Az élet himnusza
Az élet egyetlen – ezért vedd komolyan!
Az élet szép – csodáld meg!
Az élet boldogság – ízleld!
Az élet álom – tedd valósággá!
Az élet kihívás – fogadd el!
Az élet kötelesség – teljesítsd!
Az élet játék – játszd!

131.jpg

Az élet vagyon – használd fel!
Az élet szeretet – add át magad!
Az élet titok – fejtsd meg!
Az élet ígéret – teljesítsd!
Az élet szomorúság – győzd le!
Az élet dal – énekeld!
Az élet küzdelem – harcold meg!
Az élet kaland – vállald!
Az élet jutalom – érdemeld ki!
Az élet élet – éljed!


Ezt a számot csak neked, mert akkor is hallgatattam veled, mikor a röhögéstől nem kaptunk levegőt :D

Ui.: Hiába, hogy meg mutattad még mindig szenvedtem vele.... bakker, ez az én formám. XD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése