Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. november 19., csütörtök

Átkozott Szerda....

Sajnálom, hogy késéssel de le írom, hogy milyen jól telt 2009.11.18!

Nem beszélve arról, hogy egyébként is utálom a szerdát de főképp, ez a nap ki bórított.
A vonaton egy tapló csapat, jó béna zenéket hallgatott, de nem is halkan hanem jó hangosan, mire én egyre jobban kezdtem elveszteni az eszemet. Tuccka próbált, tanulni németre de nem nagyon ragadtak meg a fejébe a dolgok. Én már röhögtem, és már azon gondolkoztam, hogy nekik rontok a pengémmel.
20 percet álltunk, Tatabánya és Szárliget között, láttunk fű köröket ( távol állt a gabona köröktől) és én addig, a gyönyörű felhőkben,ködben gyönyörködtem. A vonat elindult, megállt hirtelen mire majdnem Tuccka nekem eset volna ( XD ). Mikor nagy nehezen be jutottunk, Alsógallára akkor még el búcsúztam az én legjobb barátomtól ( Tucckától ) és mentem suliba. Kisebb, ki törésekkel és szentségeléssel.
Nem értem, hogy mi a francnak járok be a suliba, főképp munkavédelmi órára mikor, egész órán röhögnek a többiek, és ki fejtik a véleményüket. Ami engem, iritál. Ezért, emelt fővel, elhagytam az osztályt és ki mentem a padokhoz.
A düh kitőrésem volt, és felháborodva ki fejtettem a véleményemet, hogy mi mit is tanulok a suliba, hogy mi azokból a szarokból miért, fogunk vizsgázni? -Mikor értelmes, dolgot is csinálhatnánk. Persze, a többiek meglepődtem, mosolyogtak és hozzá szóltak.
De a szakmai gyakorlat óra, hozzta meg a véget a szerdai napban.
Varrtam, persze dühösen mikor Szibi visszaakart szólni és ki fejteni a véleményét, hogy én mekkora bunkó vagyok, mikor az ujjammal meg néztem, hogy a tű el van- e ferdülve. Ebből az következet, hogy le nyomtam a talpat és a gép, végig szántott az ujjamon! ilyen hangal; RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Szét szafdalta az ujjamat, eléggé csúnyán vérzet is eléggé! A Doktor nő csak annyit mondott, hogy; -Emeld föl a kezed! - nah ,mondhatom sokat segített ezzel.
Úgyhogy, most 9 ujjam van amit használni tudok, arról nem is beszélve, hogy meg kaptam a H1N1 -es oltást! ^^"
Élvezetes volt, már két napja nem tudok normálisan beszélni!
"Úgyhogy, mostantól fogva tiszta szívemből utálni fogom a szerdát. Mostantól fogva mindörökkre."

-> ezt a képet, Tuccka készítette. Sajnos féltékeny vagyok a képre, mert sokkal jobbakat csinált, mint én. http://tuccka.blogspot.com/

Az én képeim;

4 megjegyzés:

  1. legjobb barát...hmm:D köszke:)) hát ami a varrógépest illet, hát had gratuláljak...jó nem a fejedet szabdaltad szét?! te!:D mi lenne velünk nélküled??? erre is gondolj néha...:D

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit, neked bármit. ( elviszel a suliba?*Bella*) Te a fejemet, hogy tudnám a varrógéppel... ??? De ha már az ujjamat eltudtam szabdalni akkor, nekem a fej akció kész művészet lenne. Biztos, hogy találnál valahol ilyen idiótátt...valahol, valamelyik bokorban vagy.... Vissza hozznál az életbe XDDDD

    VálaszTörlés