Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2011. március 27., vasárnap

Régi magyar filmek

Nem értem mi a baj, az olyan régi filmekkel ahol, pörgetik a botot, táncolnak, énekelnek és mosolyognak? Mi a fasz baj van azzal?
Szerintem a filmipar, a régi 1950-60 -as években, ezt akarta sugallni. Az más, hogy valaki olyan filmeket néz ahol egymást ölik halomra, az emberi szevek töpködnek, de ezt a fajta szépség filmeket is meg lehet érteni.
Szerintem a régi magyar filmekben el lehet veszni, nem felszínes, és monoton, mint a mostani filmek.



Ne mondja nekem senki, hogy ebben nincs semmi vicces, és szórakoztató, mert itt rögtön az asztalnál lefejelem a billentyűt.
Persze, a régi magyar filmekbe is mutattak ágyjelenetett de nem úgy, mint a mostani filmekben.


Gyönyörű esős idő van.

" Egy esős vasárnap délután, elbújni jó..." :)

4 megjegyzés:

  1. az a baj hogy ebben az országban 1000 éve természetellenes és nonszensz hogy valaki vidám legyen meg még mosolyogjon is?:D Ez teljesen irreális a magyar társadalomról:D Itt csak sirás rivás van meg önpusztitás, vidámság az nuku:D
    Üdvözlettel: egy rajongó

    VálaszTörlés
  2. Régen, még minden rendben volt, csak most jutottak el odáig, hogy szar minden. Szóval az idealista nézetek nem kellenek. :)

    Üdv: Blog irója

    VálaszTörlés
  3. ezek tiszta realista nézetek, azt irom amit látok:P
    igazad lehet:)

    VálaszTörlés
  4. Illúziók pedig szükségesek, kedvesem. :)

    VálaszTörlés