Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. február 24., szerda

Volt telefon, nincs telefon!

A sok siránkozás, a sok mobil ki ejtésnek az lett a végzete, hogy a telefonom széteset! Szét tudtam húzni! Gyönyörű volt! Kissé komplikáltam hívtam fel az anyámat, hogy tudassam vele a telefonom totál kár lett, és eléggé nehézkesen fogok a telefonon keresztül kommunikálni.

Tuccka legalább amivel vicceltünk az beteljesedet! Szét nyithatós telefonom lett! :D

Úgyhogy suli után röpültem ismerősék boltja felé, hogy meg csináltassam....

Ez is mind a hülye sznob telefonok miatt van! Nesze neked francia telefon, tiszta jó..... ;<

Ma Munkavédelmin a tanár fel mutatott egy tollat! Azt hittem, hogy arról kezd el beszélni, hogy egy tollal is lehet balesetet okozni ( én már ezen röhögni kezdtem ) de kiderült, hogy az újra hasznosításról akar beszélni. Nem kellett több, 28 percig bírtam oda figyelni, utána ásítozni, és a mellettem lévő vállára dőltem unalmamba. Aztán a fákról beszélt, hogy a szeméttel mit csinálnak, hány év kell, hogy egy fenyőt kivágjanak és ekkor jött az a mondata, ami miatt két hónappal ezelőt ki mentem az órájáról. "A kínainak, akik génmanipulált fákat ültetnek.... " - Itt Ewcsy már nevetni kezdet, és a fejemet fogtam, hogy újra ide lyukadtunk ki. Kellemetlen volt.

Komolyan mondom ennyit röhögni, mert az oktatom, játszotta a fejét, én pedig túl akartam kiabálni egy repülőgép meghajtásos varrógépet... a tanár pedig nem hallotta csak rám nézet, és ennyit kérdezet : -Hogy mondtad?

A bal karom nagyon fáj, lehet meg húzódott, de nem tudom mitől... kegyetlen, emelni se tudom :S

Fogorvosnál, eléggé klassz volt lenni... sosem szabad, hogy azt tegyük, amire az orvos kér, nem szabad.... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése