Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. február 28., vasárnap

Film! Nevetés! Hülyülés! Vempájör!

Szombati napot Tucckával töltöttem! Számított rá, hogy négy helyet ötre érek oda, úgyhogy vígan elvolt és mikor megkérdeztem tőle hány óra van akkor nagyot nézet, hogy még előtt érkeztem! El kell mondanom, hogy a film roppant érdekes volt, inkább röhögtünk rajta, de .... a legjobb az volt, mikor kiabáltam Tucckának, hogy " Vedd le, vedd le " - a hang erőt, persze. :D
A film egyes részei nagyon tetszettek, mikor égette a nyelvét, vagy mikor szét kapta az a szereplőt aki nekem tök szimpatikus volt, vagy mikor a két csaj smároltak... Én mondtam, hogy leszbikus film, de hát... :D
A filmben olyan jó zenék voltak, komolyan mondom, remek volt.
Tegnap telihold volt, a Vempájör és a Vérfarkas együtt volt... :D

Következő film: Valami horror lesz, amitől most már tényleg be pisilünk, és nem röhögünk... XD









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése