Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. február 26., péntek

Ki gombolt ing!

Nem tudom, miért de ez a mai nap olyan csúszva telt el... lehet, hogy azért, mert be mentem a 0.-dik órámra, és ez az egész fel borította az agyamat, a programokat, még a gondolkozásomat is. Az oktatóm meg dicsért, hogy az én munkám lett a hónap munkája, ha valaki nem ismeri a tanárt akkor azt mondta " Milyen kedves tőle ", pedig hangjában ott rejtőzött a cinizmus amit elő szertetel mond mindenkinek. Én eme cinizmust, mosolyogva fogadtam... :D

De a nap csúcs pontját, a másik oktatónk hozta meg a Danoninó. Unalmas óra, én közben magyarázok, javítja a dolgozatokat, egyszer csak felszólal.:

-Kislányok, miért nem szólnak? -nyúl az ingjéhez, hogy begombolja, mert a mellei majd kiesnek.Erre én meg egy másik ember nevetni kezdünk, csak mi ketten, a tanár vörösödik, idegesen mosolyog, mi próbáljuk nyugtatni magunkat, hogy semmi különös nem történt.

Megkaptunk újra! Kis előadást, amit már mindenki tud, ha ránézünk egymásra, már tudjuk, ha ránézünk a tanárra, tudjuk mire gondol... de azért, 75-szörre is meg kell velünk osztania, a történeteit... áhhh, agyrém.

A nap további része boldogan telt, nagyon boldogan.... köszönöm neked a mai délutánt!!!

Holnapi program: Tucckával filmnézés, popcorn, és ágyba vizelés... és valami horror, félelmetes, véres, leszbikus film nézés... húhúúúúúú jó lesz! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése