Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. február 5., péntek

Mister Vámpájör!

Üzenet:
Egész héten szenvedtem, úgyhogy most már jó lenne ha meg gyógyulnál, mert ez a mai nap is rosszul telt el... Kis híján felképeltem az illetőt, és ha meg teszem akkor te nem látod, most akkor hol van a móka?
Remélem hétfőn jössz, most már mert ha nem akkor...
Könyvet ki olvastad? -ha igen akkor hozd kérlek én is viszem amit meg ígértem...
Kezdek zombi lenni... úgyhogy tömd magad mézel, meg gyógyszerekkel, szívd ki pár tarka pele vérét, hogy jó színedbe legyél. Aztán, vedd fel a csizmádat amitől kis híján pofára nyalsz... és én nevetve, törlöm le a könnyeimet az arcomról, és az állomáson javítom ki a szépség hibákat...
Egyébként, szeretlek... de tudod jól, úgyhogy nem érdemel több mondatott eme üzenet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése