Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. február 12., péntek

Sok, nagyon sok, de mi is??

Először is, két napja tudatosult, hogy a telefonom szar... ( hülye sznob franciák ) a memóriakártyáról nem tudom leszedni, a képeket amiket készítettem.... felháborító, de az még inkább, hogy ez is tönkre ment, mint minden más amit a kezembe kaparítok! Bitch

Egész héten, nagyon vulgáris voltam és ezt ki is nyilatkoztattam, mindenki előtt akinél csak tudtam...

Szerdán Tucckánál voltam, arról nem is beszélve, hogy enyhe agyrázkódásom volt mert Chuck Norris -os ugrás, bukfencével akartam ki kerülni a labdát. Elmondhatom, hogy sikerült és azt is, hogy a fejem két napig rohadtul fájt de... Nem mentem el orvoshoz. :D

Tuccka köszönöm a szerda is délutánt/estét... Remekül szórakoztam! ;9

Eset a hó! Nem elég, hogy pocsék a hangulatom még az a fehér HÓ, amit minden második ember szeret, ott vigyorog kint az udvaron, ahova néz az ember. Utálom a havat, de tényleg... Hideg, vizes, fehér, tiszta, csillog, ropog.... utálom.

Meg persze, majdnem hátra estem a nyílt utcán, mint mindig... de nem estem el! :D

Péntek pedig... Kész káosz volt, de a nap végére jó kedvem lett! Köszönöm neked. ^^

" I thank you for having with your kiss " -tudod, te jól! Igaz? ;9

ui.: Ha lenne képem, akkor raknák fel de hát, nem olvassa be az a szar, úgyhogy.... ; / nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése