Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. május 29., kedd

Egyébként kibatottul megfáztam.
Szerintem egy kedves, messzi jó barátnak köszönhető! - Egyszer adok puszit mielőtt még elhagytalak volna titeket, és egyből meg kell fertőznöd engem? Nem szégyeled magad? Bammeg!!!! - Úgyhogy, olyan vagyok, mint egy két lábon járó takony gép, aki az orrát befogja és úgy mondja: - Nem kell több tüsszentés! - Ennyit erről. A nyarat így kezdem. - Fasza - 

Kösz,köszke Nightchild

2 megjegyzés:

  1. Közöm nincs az egészhez :) Egyébként nyugi, 2-4 nap alatt elmúlik :D

    VálaszTörlés
  2. 3 napja ilyen vagyok.... hát remélem is, mert akkor másra gyanakodok, de nem fogok örülni neki :D

    VálaszTörlés