Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. január 1., péntek

Tuccka and Naomi, utó karácsony!

2009. december. 29

Reggel, bátyámmal beszélgetem és közben edzettem, mikor meg szólalt a telefon és ki volt az TUCCKA! :D Nehezen beszéltem, erre elmondtam neki, hogy mit csinálok és a telefonba röhögött, én is szeretlek. Délután pedig át mentem hozzá, mert meg ígértem.
Ahogy, meg érkeztem a tévé elé ültünk és én tömtem magam gumi cukorral, és szemeztem a Bonbon kutyával, amelyik nagyon csúnyán nézet rám, utána pedig meg ugatott. Gyilkos kutya.
Tuccka rám erőszakolta, a somlói galuskát aminek isteni íze volt, csak féltem az alakomat, de meg ettem.

Párbeszéd:
-De mi lesz az alakommal? Neked gyors, az anyagcseréd de nekem!!
Tuccka megszagolja a smolóiját és rám néz.
-Azt hiszem, most neked is gyors lesz! -cinikus mosoly.

Gumi cukor!Gumi cukor!Gumi cukor!
Nem kell mondanom, hogy eléggé szét voltam csúszva, de annyit röhögtünk, mint az atom. Főleg mikor zenét hallgattunk és... felszólaltam, hogy undorító zenék ezek, mire Tuccka kuncogott. Mikor pedig karácsonyi dal csendült fel, kis híján lefejeltem az ajtót.
De az utolsó egy óra volt a legjobb, mikor meg tudtuk, hogy Tuccka apja Brett Pitt az enyém pedig Jamie Oliver. Tuccka örökölte sármját, én pedig mit.... a pocsék főzési tudományomat, hol van ilyenkor az egyenjogúság?? *prüszköl*

Képek is készültek, amiken eléggé beteg képünk van de remekül áll nekünk. A két jó madár, akik 6éve ismerik egymást... <3

Somlói galuskám, amit meg ettem! :D

Tuccka and Naomi! <3
Betegek! XD

Tuccka készítette!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése