Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. január 27., szerda

Baj? baj!

Nah, ma se mentem iskolába... személyes dolgok miatt, ami nekem nagyon fontos... A szomszéd átjött valamit szerelni, és én voltam az aki segített neki... nem kell mondanom nagyon érdekes volt, ahogy segítenem kellett a -10fokban :D
Örömmel mondhatom, hogy ki olvastam J.R. Ward könyvét a Síron túli szeretőt nagyon szép a vége, egészen megható! Neki álltam a harmadik résznek, a Megsebzett szerető c. könyvet, végre az egyik kedvencem Zsadis kap egy kis figyelmet ^^
Délután három óra körül hasított belém a tudat, hogy szerda van, a másik pedig az, hogy Tucckához megyek este. Igaz, hogy késtem de... ott voltam, úgyhogy Tuccka ne tegyél szemre hányást! :D
Hülyültünk, annyira hogy a végén a kieset lencsém eltűnt... kerestük de nem találtuk, remek. Ekkor jött az, hogy mondtam Tucckának, hogy : -Hagyd, nem baj!
-De baj... -mondta dühösen.
Úgyhogy, baj vagy nem baj? -de nem utazunk le baj-ra :D
Tuccka nagyon jó nap volt, élveztem.
Minden hónapba össze kéne járni, de csak akkor mikor a hold látszik! ;9


Lábatlanon... XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése