Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. január 21., csütörtök

Vér,Zene,Habcsók!

Megjegyzem, a vizsgám sikerült!

Nem gondoltam volna, hogy egyszer sok vért látok... de azt sem, hogy még én leszek az aki rohan, hogy tanárt találjon, mert akkor senki nem volt ott. A suliba az ember azért jár, hogy tanuljon és valami úton módon kapcsolatokat építsen ki... nah, ott abban a percben nem ez történt. Eléggé rémisztő volt, hogy a női mosdó padlója véres volt, a csap felett egy lány a csuklóját szorongatja miből dőlt a vér... Gyönyörű látvány volt, meg kell hagyni... ki akasztó volt, hogy a takarító nő azért aggódót, hogyan fogja a vért letakarítani a csempéről... ;/
Aztán sokkos hatások közepette, próbáltunk Sybillel feldolgozni a látottakat...

Sikeresen mondhatom, hogy elkéstem a saját vizsgámról... 2órát késtem ;/ nem szép dolog. De még is levizsgáztam, örömömre én voltam az utolsó és a végén mindenki ki ment, kivéve Lazarust és a tanárokat. Utána pedig meg kezdődött az a rész, mikor Laz -al elmentünk a mormonokat meg nézni. ÉS akkor elővettem a habcsókokat, és azokat ettük... ^^ Élvezetes volt, a beszélgetés, hülyülés, még jobban :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése