Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. január 23., szombat

Szombat!

Reggel úgy emlékszek, hogy felelltem a húgomat pillantottam meg, megkérdeztem tőle, hogy péntek van -e, mert iskolába kell mennem. Mire ő mosolyogva felelte, hogy "szombat" van. Már annyira elvagyok telve az iskolával, hogy még szombaton is oda szeretnék menni...

Bijától kaptam két horror filmet, amit alig vártam, hogy meg nézek, persze csalódás volt mind kettő.

A egyik Cujo: Nah, ez a film már valami... sokkal jobb volt, mint az előző négy. Végre, végre én valamennyire élveztem a helyzetet. De érthetetlen tatom, hogy egy "horror" film, hogy kezdődhet csodálatos, dallamos, komoly zenével... meg persze a radioaktív nyúl... Hogyan jött a nyúl? A könyv szerint, denevér harapta meg még az is jobban hihető, mint egy nyúl.

Én ahogy ki vettem a filmből, a kutya csak azokat bántotta akik gonoszak voltak hozzá... vagy valami hasonló. De a végén meg halt a dög... höhö ;D

A második Magas Feszültség: Nah, ebbe kora reggel tekertem bele... 10perc alatt végig tekertem a filmet, ami eléggé idegesítő volt, és hülyeség. De tetszet, hogy a csajnak ( aki a gyilkos volt ) tudathasadás volt. A vége igazi csattanós volt, számomra... de szerintem semmi értelme nem volt meg csinálni ezt a filmet.

*Miért nem tudnak ki találni, olyan horror filmeket, mint Hitchcock?? *

Úgy hogy az egész nap így telt...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése