Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. január 8., péntek

Pokol.

Két napig nem volt nettem, és aki fél életét a gép előtt tölti, annak fájdalmas az a két nap. De a végeredmény képen azt hittem, hogy az asztalt fogom fejelni, örömömbe és dühömbe. Egészen elképesztő, hogy egyes emberek ( mint én ), miért nem veszik észre a dolgokat amik előttük vannak... ez annyira szánalmas. Agyrém.
Péntek délután nem csináltam mást, három horror filmet néztem kisebb- nagyobb röhögésekkel, és arc undorral. Elképesztő, hogy már egy normális horror filmet nem tudnak csinálni...
Az első amit meg néztem, az Rém álom az elm utcába ez még a nagyon régi film, Johnny Depp olyan kis helyes benne :D De meg kell hagyni, hogy nagyon béna volt... szinte fájdalommal töltött el, hogy mennyire béna film.
Azután jött a Péntek 13 megint a nagyon régi változata, szinte fájdalmas volt, hogy ugyan úgy ölte meg az áldozatokat... ki akasztó volt. Annyira idegesítő volt, hogy senki se gyanakodott...
Azután jött a Freddy VS. Jason ez már kissé jobb volt, de még most sem volt az a pánik amire vágytam. De örömömre benne volt az egyik kedvenc színész nőm Katharine Isabelle
annyira örültem, hogy ő volt benne :D Jól állt a vagány, cinikus szerep meg persze csodálatosan halt meg benne :D
Összeszedve nem voltak olyan jó filmek... jobbat vártam. XD
Még most sem vagyok jól... :/

Katharine Isabelle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése