Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. január 19., kedd

20 perc!

Reggel, még az ágyamba gondolkoztam, hogy menjek -e iskolába... egyik felem sikította, hogy maradjak és aludja, a másik pedig dörömbölt, hogy menni kell! ( a dörömbölős nyert )
Nagy örömömre késet a vonat 20 percet, én annyira nem bírtam már, hogy Tucckát piszkáltam, és a fejemet ütöttem az ablaküvegbe... a vonaton kisebb káoszt okoztunk, annyira röhögtünk Tucckával.
Eléggé normális nap volt, nagy nevetésekkel, sokkolásokal, és meglepetésekkel, és örjöngéssel. -> ezek nélkül nem lett volna jó ez a nap! ;) Ismét leírom, hogy utálom a havat... azt még jobban utálom, hogy nem tudok meg dobni egy illetőt... *morcos*
Nem sokára vizsga, höhö... alig várom, és csak a zene tanár miatt. ^^

Ui: Most megyek és meg keresem a néger csókos sütiket, amikre most vágyok... de nagyon! XD

*csorog a nyála*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése