Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. március 11., csütörtök

Őőőőőőőő

Tuccka panaszkodott, hogy nem írok a blogomba, nah most írtam.... ÖRÜLJ NEKI TUCCKA! .I.


2010.03.09- én Tucckával voltam ismét!
Gyönyörű idő volt és miért is ne legyen a legjobb barátommal, és végig hülyüljünk az egész napot... estét talán. Tervezzük, hogy horror filmet nézünk, de nem tudjuk melyiket... én egy vámpírosra szavazok, meg egy metrósra.... :D De már kevés az olyan horror film amit az ember, komolyan, pislogás nélkül végig néz.... Hickok filmeket akarok nézni!!!!
KI jelentem, hogy egyes horror filmek viccesek, de dermesztőek :D
Utána lazítás képek a True Blood -nak a 2.évadát kezdtük nézni, én egyből be pörögtem tőle wooow. :D


Egyetlen értelmes ember barátsága többet ér, mint az összes balgáé.

/ Démokritosz /





2010.03.11.

Ma reggel esett a hó... először fel sem tudtam fogni, csak akkor mikor jobban elkezdtem ki nézni az ablakon, és a szemem elé tárult, hogy esett ez a kibaszott hó! ;/
Büszkén jelenthetem be, hogy Tucckát egy hó golyóval eltaláltam a lába között.... XD nagyon klassz volt, örültem, de tényleg.
Aztán seggest dobtam egy olyan helyen ahol sokat járnak.... és nem káromkodtam, ez nagyon is jó :)

És most itt ülök, és várom az én édesemet!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése