Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. december 2., szerda

Shakespeare, avagy nevess.

Ismét, szerda ... de jól telt!
Osztály társamnak olvastam fel a Rómeó és Júliából egy részletet, persze a buszon és nagy bele éléssel olvastam!

Csak a neved ellenségem, csak az: -
Te önmagad vagy és nem Montague.
Mi az a Montague? se kéz, se láb,
Se kar, se arc, se más efféle része
Az embereknek. Ó, hát légy te más név!
Mi is a név? Mit rózsának hivunk mi,
Bárhogy nevezzük, éppoly illatos.
Így hogyha nem hívnának Romeónak,
E cím híján se volna csorba híred.
Romeo, lökd a porba a neved,
S ezért a névért, mely nem a valód,
Fogd életem.

Ni, most lehajtja arcát a kezére!
Ó, bár lehetnék kesztyű a kezén,
Hogy az arcához érjek!

Ezt persze röhögéssel, félig az ablakra ragadva olvastam fel neki és ki fejtettem, hogy tudok egy jó pszichológust, szó szerint ki röhögött, arcon röhögött... XD De én komolyan mondtam, neki...
Láttam egy fiút, akinek a haja olyan volt, mintha valaki telibe hányta volna... ;/ teljesen, be sóztam és meg akartam örökíteni XD de nem sikerült.

Egi tud, hogy szeretlek.... és vigyázz, mert névtelen levelet fogsz kapni... amit persze, nem én írtam! ;D


Egy kis emlékeztető, december. 02.!

?Edward ?<-> Bella <-> ?Jacob? Bella + Edward / Jacob = EdJac ( aki érti, az érti ) :D

-> azt hiszem, Chris Weitz készítette!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése