Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. december 9., szerda

Toppan.

SZERDA!

Nem történt semmi azon kívül, hogy fordítva vettem fel a pólót reggel. Tuccka bele kezdett a mondókájába, hogy nem kellett volna visszafordítanom a pólót!!!
Üzenet Tucckának: Te menjél, ki fordított pólóba a suliba!! Csók.

Reggel semmi se történt, azon kívül, hogy már düh rohamot kaptam utána pedig, 45 percig hallgattam az - őőőőőőőőőőőő tanárt. - felemelő volt. És persze, nagy erőfeszítés volt oda figyelni miközben hangosan röhögtem. Rájöttem, hogy amit verset olvastam azt lehet rappelni!
Utána pedig jöttek, azok a részek az életemből amik nem maradhatnak ki... több székben is felbuktam XD
Ami nagyon tetszett azaz volt, hogy ki nyitottam az ajtót meg botlottam, elrepültem egy csaj előtt és pont az ajtóhoz érkeztem -két Lábra! ( ilyen se volt még )
Elmondhatom, hogy meg volt a francia nyelv órám! XDDDD

Utálom a szerdát, meg másokat is...


Itt is látszik, hogy fura nap volt... Tetszik ez a kép! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése