Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. december 16., szerda

Így.

Kiderült, hogy járok valakivel aki a legjobb barátom... 5 év után, meg tudom. Hála kedves húgomnak, és az ő durva képességének, hogy látja az emberi aurát.
Esett a hó, és erre az következett, hogy a suliba elszabadult a pokol!
Én hó csatát vívtam, Tibivel aki eltalálta a lábamat. Sybil pedig a fenekemet... ;/ Dia pedig, a fejemet!! Utána pedig, Diára ugrottam ledobott a hóba, és én magammal rántottam, mind a ketten borultunk.
A nap további része, fájdalommal telt, kisebb csendességgel, gondolataimba voltam folyva, és a sötétben ültem.

Egivel elterveztük, hogy 20 évesen együtt fogunk meghalni!!!! <3 class="Apple-style-span" style="font-size:medium;"> Bridgett & Ginger /
szeretjük őket! <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése