Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. december 26., szombat

Család!

2009.december.26 -án, együtt volt a család, mint minden karácsonykor! :D

Eltekintve attól, hogy nem szeretem az efféle ünnepeket ennek nagyon örültem, hogy nálunk tartottuk. A cinikus megjegyzések, ma is szerepet játszottak arról nem is beszélve, hogy valamilyen személy simogatta a lábamat az asztal alatt... és nem család tag volt, abban biztos vagyok!
Nem szeretem a meglepetéseket, az ajándékról is meg van a véleményem... Néztem az előttem, lévő csomagot ami úgy nézet ki, mintha valami bomba lenne. Egyből megjegyeztem a bátyám barát nőjének, hogy az ajándékozás hülye szokás. Szalaggal átkötve, színes csomagoló papír és bármilyen lehet az illető egyből elő jön, a benne lévő gyermek... Ez nálam is így volt.

Bobejoo, még egyszer nagyon szépen köszönöm az ajándékot! ;))

A bátyám kapott egy férfi parfümöt, nem kellett más Dia is kapott belőle meg én is... itt bűzlök a férfi parfümtől... ;S Utálom!
Oh, a fényes Szaturnusz, én marsot szeretnék, az világít egyáltalán? *gondolkozós fej*
Ma megtanultam, egy diplomás embertől, hogy... kell videót belinkelni a facebook-ra. :D
" ctrl+v/ctrl+c" és bármilyen hihetetlen, diplomája van erről XD Mester, taníts.
Összevetve, jól át gyúrva, meg főzve, meg pirítva jó nap volt... :D

- képzelet szüleménye... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése