Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. december 23., szerda

Mikes Karácsony!

Végre az évnek utolsó tanítási napja is eljött, nagy örömmel rendelkeztem, ami a nap végére szépen elfogyott. Egész nap, az én B.- mel voltam energia italt ittunk, és végig üvöltöztem 5percet XD és persze sikítoztam. Eltekintve, hogy nem akartam bejönni nagyszerűen telt, jazz -t hallgattam B.- vel és képeket készítettünk.
Ha azt hittem, hogy az utolsó napot megúszom szerencsétlenség nélkül akkor tévedtem! ;/ Szét eset a fényképező gép, én meg ninja módjára lemásztam a padok közé és ott kerestem. Törött tükröt is találtam.
De tök ki csapta a biztosítékot, mikor egy folytába hülye gépzene ment... a térdembe vertem a fejemet, és szakadtam a röhögéstől. Több karácsonyi zenét nyomtak, mit vártam... a végén már kétségbe eseten néztünk egymásra B.-vel, és azon imádkoztam, hogy szakadjon ki a dobhártyám! XD
Láttunk egy fiút, kinek bilincs volt a kezébe :O B.-vel azonnal akartuk! A bilincset! :D Egész évben, a gólya avatást vártuk de a legjobb, a basa választás volt... könnyesre röhögtem magam, egy emberen. XD
Oh, és a táncosok... pff, a megdöbbenés játszott szerepet rajtam, mikor ott vonaglóttak, mint valami hülye picsák... ;/ De a legjobbak, Monóék voltak az Extrém csapat :O Ott lehidaltam, és az edző kért meg engem, hogy kamerázzak! *elolvadtam*
AZ utolsó húsz perc, nyögve ment el... teljesen a dühroham kerülgetett és az, hogy nem szabadulhatok.
De legalább beültem,egy komoly zenei koncerte :) és végig hallgathattam harmonikán az Ave Maria -t! <3


Kabala, mert szeretjük a pillangókat!

Brigitte & Ginger ( az elfojtott beteg énem )
SZeretlek B. <3>
Örökké együtt! Csak a hullánkkal szarunk a képükbe! ;9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése