Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. december 28., hétfő

Joan Jett!

Egyik este nagyon unatkoztam, és beírtam a google- ba, hogy Joan Jett és ki adott pár számot.
Nem rajongtam annyira a Rock'n Roll számokért... talán, az AC/DC ( ;D ) de ez a nő, felül múlja azokat is. Elvagyok hülve, hogy milyen hangja van... és milyen jól gitározik!
A számait mostanra, már mindenki ismerheti... Nekem az egyik legnagyobb kedvencem, a
"Cherry Bomb" egészen, tökéletes ez a szám. A refrén egészen meg fogott :D


Hello daddy
Hello mom
I'm your ch ch ch
Ch cherry bomb
Hello world, I'm
Your wild girl
Ch Ch Ch
Ch cherry bomb




Joan Jett élete:
1958. szeptember 22-én született Philadelphiában, Joan Marie Larkin néven. Szülei válása után vette fel anyja nevét, így lett Jett. Tizenévesen Hollywoodba költözött, ekkor kezdett el gitározni tanulni, és valljuk meg, egészen jól sikerült neki! 1975-ben Kim Fowley toborozta össze a csupa fiatal leányzóból álló The Runaways
nevű rock bandát. Az együttes 3 évet élt meg, és Japánban óriási sikereket értek el.

Milyen szerencse, hogy meg alkoták a bandát :D
Annyira lázadó, annyira fenomenális a hangja, annyira fel tudja pörgetni az embert.... Wáááá rajongó lettem!
Arról nem is beszélve, milyen gyönyörű nő.
Ha jól tudom, Februárban fogják ki addni a The Runawaays filmet!





Ha Madonna a PoP nagy asszonya, akkor Joan Jett a Rock'n Roll NAGY Asszonya! :D <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése