Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. január 19., csütörtök

Jeff Lindsay - Dexter Dicsfényben


Ugye bár, én egy óriási nagy Jeff Lindsay rajongó vagyok, aki nem más, mint a " Dexter" trilógia írója. Aki gyönyörűen megteremtette Dexter Morgan -t a hidegvérű, szexi, lélektelen gyilkost. Tavaly szeptemberbe kijött az új rész " Dexter Dicsfényben" most kezdtem olvasni, és eszméletlen jó.
Igaz, az előző négy is remek volt, de ebbe egy új történet veszi kezdetét, nem mint a " Vámpírok" -ról szóló sztori. Felnevettem mikor az "Alkonyatról" olvastam benne. Az a legjobb, hogy teljesen meg mutatja, hogy az egész vámpír megszállottság mit tud ki hozni az emberekből.

Annyira élvezem ennek az embernek az írásait, könnyed, mókás, vicces, és véresen komoly. Meg persze az ember agyát úgy ki tudja kapcsolni, hogy csak a tanóra végén eszmél fel rá, hogy írnia kellett volna.


Részlet.:

" Sötétben és gyér forgalomba hajtottam munkába. A Hold egy nagy darabja lógott az égen, megróva engem a restségem miatt. "Láss munkához Dexter" , suttogta nekem. " Vagdoss fel valamit". Bemutattam neki a középső ujjamat és tovább hajtottam."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése