Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. november 20., péntek

Szarvas a ködben avagy, hogyan kenődjünk fel a vonat elejére!

Először is ott folytattom, hogy tegnap este be görcsölt a kezem. Alig bírtam mozgatni, és egyre rosszabbul vagyok.
Ma ujjabb düh roham, kapott el hála a szakoktató tanáromnak - összefutottam vele mikor el akartam lógni.- rám
tukmálta a ruha nayagát, hogy vigyem be a terembe. Nem kellett több, hogy nehogy az első kukába dobjam be ami ott
sikított nekem, hogy - IDE DOBD BE! IDE DOBD BE!-

Ma reggel, ugyan az történt, mint mindig. Azzal a külömbséggel, hogy baromi nagy köd volt, szinte tapintani lehetett,
annyira magával ragadó volt, annyira titokzatos.
Ennek meg is volt az ára, egy szegény szarvas nem vette észre a vonatott és matricaként végezte, a vonat elején.
Osztály társam bevallása szerint, repültek a cafatok, és látott két lábat is aztán -húúúúús.- eltüntek. A vonat eleje,
maszatos volt a vértől, az egész eleje. Mindenki ida tolongótt, mert látni akarta.


2 megjegyzés: