Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. november 4., szerda

Holdfényben boxolni!

Át mentem a szomszédba, mert ki derült, hogy itt lesz a személyi fodrászom! Edde kutyája, kétszer megtaposta a lábamat, hogy ő jusson be hamarabb a házba- hát, nem édes?.- és maga Edde nyitotta ki nekem az ajtót, amit azonnal becsapta mikor meglátott.
Mikor már bent voltam, hosszú beszélgetés, nevetés, és görcsölésen mentem keresztül- nem szabadot, kötőszavas jelzőket mondani.- meg erőltető volt. Mikor, a ház atya megjött, ránk nézet és megkínált minket sörrel!- Nem kell, mondanom, hogy egyből felcsillantak szemeim!-
Utána, pedig amikor már nem voltam önmagam beszélni próbáltam és megmagyarázni a karkötőm lényegét, ami nem sikerült...
Utána pedig, le mentünk a foci pályára sétálni a hold fényben és Eddével hülyülni kezdtünk, Krisz a személyi fodrászom csak állt, és várta a telefon hívást. Közben, megtanultam, hogy kell box közben tartani a kezünket, hova ütünk, hogyan rúgunk - eléggé feldobott, de majd megfagytam.- utána, Edde behúzott egyet a hasamba! Nem kívánom, senkinek azt az érzést.
Utána mikor, jól ki hülyültünk magunkat és megfagytunk eljöttünk onnan! :D

Péntek este, Edde és Krisz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése