Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. május 25., péntek

Eléggé viccesnek tartom, hogy két fiú hajnali 1 -kor zajjal, robbal, keresnek a konyhába egy kibaszott dugóhúzot, hogy ki tudják nyitni a bort. Vicces, mert nem csak dugóhúzóval lehetséges ki nyitni. Kedves barátnőm, egy fa ággal is ki tudja nyitni. - Igen, bizza - Tudom, képtelenségnek hangzik de aki 15 éves kora óta rockerekkel járkál, azok meg tanítják az embert a túl élésre. Szóval, én is láttam a két szememmel. Mondjuk akkor már részeg volt. Oda ment egy fához le akarta törni az ágát, de nem sikerült ezért elkezdett körbe - körbe szaladgálni a fa ággal, hogy az eltörjön.- Vicces volt. - Aztán, oda ment a boros üveghez, és két pillanat alatt ki nyitotta. - Erről csak legendákat hallottam, de a saját szememmel láttam az egészet, úgyhogy azóta elhiszem -
De egyébként ugyan így egy szöggel, fogó húzóval is ki lehet szedni a dugót. Vagy az üveg alját egy fához kezdjük ütögetni - de finoman - és így a dugó ki esik. ( Tévébe láttam, olvastam is róla de még nem próbáltam ki  )
Mond a két srác amit leművelt, kész röhej volt. Mondjuk biztos jól telhetett az este, mert a két nem normális, hangosann nevetett... - én pedig aludni nem tudtam  - Köszönöm, Sturmsoldat és Nightchild. - pusz pusz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése