Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. május 16., szerda

Édes bátyám, hozzám vágott egy félig teli - félig üres Johnnie Walker -t, - mert ő nem akarja már meg inni - esetleg a csokis keksz kellett neki, amit éppen akkor ettem, nem tudom. De azt igen, hogy nagyon is örülök neki. Holnap vizsga - igaz semmi lényegesből - és csak délutánra kell mennem, és valahogy nem érdekel.
Ó basszus, Jack Daniels párti vagyok - lehetséges a sok könyv miatt amiben a szereplők Jack állttal ittál le magukat - esetleg, csak a fekete papírért amivel körbe van kerítve, de Johnnie se rossz...
Mondjuk múltkor kedves ismerősöm szülinapján le nyúltam a J.D üveget, azzal léptem le a tett színhelyéről, szerintem kvittek lettünk. - Ő pedig a vodkámat itta meg - én meg a Whisky -t. Semmi lényeges de tényleg.

Előre is boldog születésnapot - magamnak - És most elkezdem, és még van két hónap hátra, basszus... de gyűlölöm a 16 -os számot....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése