Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. június 24., szerda

Boros pohár és, hogy megállítanám az időt!!

Hát, péntek este van és az ember mivel töltheti el az időt ??? hát persze, hogy a Blog-ba ír.
Egyébként, nem tudom, hogy miért, írok ide....fogalmam sincs....pár nap múlva amikor észbe kapok akkor majd letörlöm.
Nekem nincs is szánalmasabb dolog ha "Boros pohárból " iszom a Cola-t !!! Igen, lehet a Cola hibája.... , vagy annak a fantasztikus zenének amit hallgatok !!! Milyen furcsa dolog, ahogy az emberek a zenére reagálnak.
Eljutottam arra a szintre az "Életemben", hogy ki akarok próbálni dolgokat....... Ki akarok állni az utcára monológot mondani és dalba foglalni az érzéseimet, el akarok lopni egy plakátot, és "Forradalmi" dolgot akarok csinálni!!
Álmos vagyok.....,de nem akarok aludni.......nem akarom, hogy vége legyen a Péntek estének olyan jól elvagyok........."MEG AKAROM ÁLLÍTANI AZ IDŐT" egy "Görög Istennel"akarok találkozni! (ami nem fog össze jönni!!) De Legyünk Optimisták!!^^
Ha megállíthatnám az időt akkor sokkal több dolgot csinálhatnék és megvizsgálhatnák bizonyos dolgokat...... hmm.... nah majd....az "Álmaimban"
Azt hiszem megyek olvasni......még az is hálásabb mint más dolog az életben.....!!
Erre a kedvenc idézetem a legjobb.......
William Blake

március.6. 22:00

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése