Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2011. augusztus 28., vasárnap

George Benson



Jól tudom, hogy az én korosztályom, nem nagyon hallgatt jazz zenét... azok az emebrek akik körül vesznek engem, azok kifejezetten utálják. Úgy érzem nem látják az ebben rejlő szépséget, nyugalmat, romantikát, álmodozást, kikapcsolódást amit a jazz adni tud. Mikor nagyon romantikus kedvembe vagyok, és nyugalomra, balzsamos hangulatra vágyok akkor, megkeresem a gépen " George Benson" -t és elkezdem hallgatni. A férfiaknak van " semmi dobozuk" ahova elmenekülnek, ott vannak, nekem pedig G.B az akinek a zenéjébe menekülök, és órákig tudom hallgatni.
Óriási " Gitár legendának" tarták, és igazuk is van.

Szerintem magáért beszél. :)

Meg persze az ember feletti, gyönyörű lágy hangja van, amit én kifejezetten élvezek. Van egy nagyon kedves száma, amit minden teliholdkor meg hallgatok! Azt hiszem, kicsit olyan természet feletti, olyan... azt várom, hogy valami olyan történik velem, mint még soha. Álmodozni csak szabad.


Úr isten, gyönyörű hangja van.
Hát igen, üdv a világomba... ami maszatosan furcsa.

A régi testnevelés tanár mutatta meg nekem, persze... úgy, hogy a szoba biciklin tekertem unalmasan, mire felkeltette az érdeklődésemet, hogy mi szól a lejátszóból. A tanár is, meg szerény személyem is meg voltunk lepődve, hogy mind a ketten ismerjük a jazz -t. Ő mutatta meg G.B világát, és oda adta nekem a cd-ét, hogy hallgassam meg az összeset, meg is tettem. Két nap alatt 10 albumot töviről -hegyire végig hallgattam, és nem bántam meg. Még egyszer nagyon köszönöm Tanár úr, hogy a jazz kisérőm volt. Nagyon hálás vagyok.

Az előtt is hallgattam, őket : Ella Fitzgerald, Aretha franklin, Diana Krall, Louis Armstrong, Nina Simone, Frank Sinatra, Billie Holiday.
Mindegyiket hallgattom, még mostanáig is... Úgy érzem, hogy ezeket az előadókat, nem lehet megunni soha se. Tisztelgek előttük, és sajnálom, hogy nekem nincs ilyen gyönyörű hangom, mint nekik.
Hm, mindig is sanzon énekesnő akartam lenni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése