Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2011. április 9., szombat

Thomas Harris


Thomas Harris




Igen ő írta meg, és találta ki Hannibal Lecter -t, a kannibált, pszichiáter-sorozatgyilkos akinek gúnyos megjegyzéseit, fondorlatos tervét, gonosz történetét ismerheti meg a világ. 1981 -ben jelent meg a Vörös sárkány regény amiben, csak mellék szereplő. Ez követte A bárányok hallgatnak, amiben segít az FBI -nak meg találni Baffalo Bill -t, aki a testes nőket gyilkolja le, hogy ruhát készítsen belőlük. Ködös megjegyzései, durva hozzászólásait remekül játszotta el Anthony Hopkins. Szerntem egy beteg, szocipota ember elméjét megismerni még a legokosabb orvosok se tudják megfejteni. Ezért lett tökéletes személy Hannibal Lecter, aki könyörtelenül gyilkolt, filozófiáját, orvos tudományát használva gyilkolt. Milyen okosan. Thomas H. gyönyörűen építette fel Hannibal L. életét a " Hannibal ébredése" c regényben, és persze a film remekül visszaadta a történetet. Amiben a fiatal Hannibalt Gaspard Ulliel alakította. A sima Hannibal pedig a " bárányok hallgatnak " folytatása, ahol Hannibal L. Frienzei -ben él, miközben éli a minden napjait. Miközben Manson Verger, egyetlen túl élő áldozata, megakarja találni és megölni. Nekem ez a rész is nagyon tetszett, ahogy a férfi fejét felvágta és kivágott egy részt az agyából, számomra ez nagyon érdekes volt és szórakoztató. Ahol a legnagyobbat nevettem azaz volt, mikor kiderült, hogy a saját kezét vágta le, és a kis gyerekekkel megkóstoltatta az emberi agyat.

Attól eltekintve, hogy micsoda gyilkos, gonosz, lelketlen ember én nagyon is megkedveltem a könyv alapján, mert nem tehetett arról, hogy ez lett belőle. Megkedveltem anadlító, szarkasztikus beszédeit, és főleg, hogy érdekli a komoly zenék, festmények, versek, könyvek.

Amin mosolyogtam mikor olvastam a könyvet, hogy Buffalo B. szakmája közel van az enyémhez is, annyi különbséggel, hogy én nem gyilkolok embereket. :)


Megfogadtam, hogy megveszem Thomas Harris könyveit, és megpróbálom meg szerezni a
" Vörös Sárkányt". ( tudom mit kérek a szülinapomra )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése