Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. március 15., hétfő

Pozsony de csodás?

Tegnap túlságosan részeg voltam, hogy írjak, most be pótolóm! :)

2010.03.14

Ha valaki azt meri mondani, hogy a nőkre kell sokat várni akkor hazudik, mert férfiak közt is vannak olyanok akik, miatt le fagy az ember kora reggel, mert nem képes időbe elindulni! .I.
A reggeli edzés se maradt el, csodálatos volt futni... utána pedig várni.
Az oda vezető út nagyon jó volt, én késve eszméltem fel mikor át léptük a határt.... ismét elbambultam. Utána pedig Justy boy mondogatta, hogy mit látott: Fácánt, száraz dísz növényt, fákat. Utána pedig, azért néztünk ki nagy szemekkel, kíváncsian az ablakon, hogy látunk e valamilyen élőlényt!
Egyesek szlovákul fordítgattak, hogy mi mit jelent, mások pedig Coca Colas üveget gurítottak a buszon.


Meg kell hogy mondjam, hogy az a vár, kastély ahol voltunk.... elképesztően szar volt... de tényleg. A szél majd levitte a fejünket, közben hallgassuk végig Pozsony történelmét, nem mondom pompás volt. Nem csak én voltam felháborodva hanem mások is.... unatkozásból ezek születtek.


Mikor lemásztunk a kastélyból, utána bevetettük magunkat a városba, ami már egy kicsivel jobb volt. Nagy örömömre láttam Japánokat, és még le is fényképeztem őket :D a végén már sikítoztam !!! XD Lazarus és én láttunk Japán zászlót, amit meg akartam szerezni, de túlságosan nagy volt, meg nem tudtuk volna hova rakni... :(


Aztán, volt egy olyan rész ami egyből egy régi filmet juttatott eszembe, a fa úgy állt a templom mellett mint a halál fája!


Még Lazarus-ról is tudtam készíteni pár képek, amik csodásak lettek :) még egy döglött madárról is. XD
Csomó képet készítettem, lettek jók és rosszak is... :/ de hát....

Mikor meg érkeztünk tbányára, rohadtunk a plazába utána pedig sörözni, borozni.... XD




ui.: Pozsony úgy néz ki, mint Tatabánya.... még Budapest is szebb mint Pozsony!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése