Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. március 22., hétfő

Zsebkendőkbe fulladva!

Beteg lettem!
Sokkal mókásabb az egész, mert végre Tuccka is szenved... át fogja érezni, hogy én mit éreztem akkor mikor 1hetet hiányzott!
Szenvedj te hulla!
Ma még temetésen is voltam, rohadt jó volt, vissza fele félig meg vertek mert egy 39 éves asszony piszkáltam :D

Párbeszéd:
-Szarba lépet?
-Nem szarba, hanem valami sárga szarba!
-Ahogy, mondja... szarba lépet.

Rettentes számomra, hogy egyes emberek mennyire fel tudnak idegesíteni.... utálom, utálom, utálom és egyre jobban.... csütörtökön megyek vissza az orvoshoz, úgyhogy lesz miért aggódni! ;/

Fáj a fejem, fáradt vagyok, nyűgős, ideges, gonoszkodni szeretnék, és inni.... a francba, hogy itthon kell döglenem. FUCK

Szépen süt a hold, szeretem....




Ez a kis trombita szóló a " Macskafogó" c. filmbe volt. Egyszerűen gyönyörű, nekem nagyon tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése