Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2010. március 16., kedd

Átlagos!

Ma a vonaton Tuccka csuklani kezdet!

Párbeszéd:
-Jaaaj, szívem otthon meg ittad a pohár reggeli pálinkádat?
-Hülye! Igen az nélkül nem indulhat a nap!

Nah már ott kezdődött minden, mikor be mentem nulladikra.... kegyetlen ez az egész dolog. Meg szenvedtem azzal a szarral és mégis azt mondja nekem a tanár, hogy dobjam ki a munkámat, még szavakat se érdemelt. Erre a reakcióra ki dobtam a munkámat, és még a kukát is sikerült valahogy fel löknöm....
Danonino ki előadást tartott nekünk az életéről, hogyan tanuljunk, miért nem tanultunk... annyira le amortizált, hogy nem tudtam el mondani, hogy miről is beszélt, mert már ha rá gondoltam is meg fájdult a fejem, mintha belül valami rágott volna. De végig hallgattam még akkor is ha jobbnak láttam volna pofátlanul le fejelni az asztalt.

Ma néztem az időjárás jelentést, hogy milyen időt fog mondani erre a hétre, nem kell mondanom mikor elolvastam már ideges lettem. Az istenért március vagy nem sokára április, nem hiszem el, hogy nincs szép idő.... Borongós, esős, havas esős, szeles, hideg időt mondtak egész hétre a nap kissé ki fog sütni, de csak keleten és délen.... nah kapja be az időjárás is. Kegyetlenkedik velünk. De én úgy érzem örülök, hogy ilyen az idő.... jó a lelki világomnak is! :D

Furcsa érzésem van... de nem tudom, hogy mi az....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése