Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2013. október 20., vasárnap

Úgy elment, mintha sose létezett volna, semmit se hagyott maga után, csupán a magányt, és az ürességet... mennyire tudtam, szinte éreztem, hogy el fog hagyni engem... és fáj rettentően, de ha nem kellek, akkor ne keljek... Legalább búcsú levelet hagyhatott volna nekem, de ő jobbnak látta hangtalanul el tűnni, mintha nem is létezett volna... 

"(...) Sirasson meg engem, szerencsétlen lettem,
Azok tettek azzá, akiket szerettem, 
Üres lett a szívem, üres lett utánok, 
Betöltötték kínzó, messze űző álmok, 
Álmok rabja lettem, csak álmokért élek 
Egy mámoros álom lett nékem az élet 
- Édes anyám lelkem, sirasson meg engem(...) "

/ Ady Endre- Sirasson meg /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése