Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. június 26., kedd

No hát!

Most tapasztaltam, hogy mostanság nem írtam ide... mostanság elvesztem az időben, és az éterben. Szóval mostanság, munkát keresek, lerészegedve fetrengek valahol, plusz barátommal vagyok, - és persze iszok - és punyadok, meg idegeskedek.
Szóval minden a szokásos.
4 napos pihin voltam, és a reggel nyolc órás kelés mellett a két reggeli pálinka, bor, sör, állttal már részegen kezdtem a napot. Remek, volt nagyon is élveztem, még egyszer köszönöm a meghívást.

Egyébként, megint betámadtak... most nem löncs, hanem más... édes faszom. Szeretnem engem. Ez boldogsággal tölt el.  .I.

Honey & Sweet

Szerintem, most először van olyan, hogy nem kell szivárványt hányni, se ugrálni,se bólogatni.... Most először.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése