Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. június 1., péntek

Na, ma hivatalos vagyok egy szülinapra. Meg persze milyen dolog az, hogy a szülinapos sehol, és még - ÉN - menjek át sütit csinálni. - Képtelenség - De még is meg tettem. Padlásról le hoztuk a cuccokat, Edee elkészítette az összetételeket a méreg sütihez, én pedig gyúrtam - mint az állat - Trutyis, kézzel oktattam ki egy macskát.
Kis idő múlva meg érdeklődtem, hogy hol van a szülinapos, nem neki kéne ezt csinálni, mire Edee meg szólalt:
- Gabó elment piát venni. -én pedig: - Helyes. Nagyon helyes.
Szóval nyugodt szívvel mondhatom, hogy meg nyugodtam.
De majd este.
Édes isten, Óvj meg minket.

Egy kisebb videó. - háttérbe pedig Little Richard szól -


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése