Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. június 7., csütörtök

Elvégeztem!

Sikeresen elvégeztem a 2007 -2012 tartó iskolás éveimet. - akkora a sokk, hogy még se fogom fel - Úgyhogy, a legjobb hülye sztorik, az agy rákos tanárok, és azt idióta gondok meg szűntek. El se merem hinni. Öt hosszú év után végeztem. A leggyönyörűbb álmaimba se hittem volna.
Plusz ami miatt, Edee meg én úgy sikítoztunk reggel, mint két idióta miközben egymás kezét szorongattuk és a széken ülve ugráltunk.  Felvettek abba a suliba ahova akartam menni, - ennyi jó dolog se történt még velem - basszus. -

Egyébként már 6 napja iszok folyamatosan.... szerintem meg lesz azaz 1 hét. - vagy nem -

Ennek örömére Mireille Mathieu -t kell hallgatni. ( jaj Honey ) :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése