Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. március 2., péntek


( Persze a híres nevezetes William Blake festett képek. Vörös sárkány és a Napba öltözött asszony!)


Na, hát úgy történt, hogy megtörtént és sikerült el olvasnom a "Vörös Sárkányt" szóval, meg van nyugodva a lelkem, hogy teljes a trilógia. Egyébként, amint lehet, meg veszem a többit is, hogy teljes legyen a polcomon.

Azt tudom mondani, hogy a filmbe a vége felé raktak egy kis pluszt, a könyvnek a vége lightos lett. De persze ez elnézhető még. Azt hiszem a filmben remekül válogattak össze a szereplőket, csodálatos mind a kettő. ( Persze csak én lehet ennyire elfajzott, hogy végig röhögtem, erre is születni kell ) Valahogy annyira pezsdítő az egész, ahogy tényleg ki derült a gyilkos múltja, hogy mitől lett ilyen... Sajnálatra, szánalomra méltó az egész. Senki se tehet arról, hogy milyennek születik.
Kedvenc vég idézetem.

"Kedves Will! Remélem, mostanra már felépült. Micsoda sebhelygyűjteménye van. Sebeink emlékeztetnek rá, hogy a múlt valóban megtörtént. Sose feledje el, kitől kapta a legjobbakat, és legyen hálás. Primitív korban élünk, nem igaz, Will? A fél megoldások a kor átka. Bármely ésszerű társadalom engem vagy megölt volna, vagy hasznosít.
Sokat álmodik, Will? Gyakran gondolok magára.
Régi barátja:
Hannibal Lecter"



/ Vörös Sárkány /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése