Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. március 23., péntek

Évszak, könyv


Ma gyönyörű időnk volt, szinte szemüvegen keresztül égette ki a retinámat a nap, miközben azt se tudtam, hova rakjam a kardigánomat, mert minden hogyan zavart....
Eljött azaz évszak amit teljességel utálok, éltere kell a természet, és én ilyenkor arra vágyok, hogy mikor fog megint haldokolni. Hm.
Persze, hogy a napsütésről eltereljem gondolataimat elkezdtem egy Angol tájról szóló, könyvet olvasni, ami teljesen vérfagasztó.
Találtam egy csodálatos könyvet és teljesen meglepődtem, hogy egy német írónő írta, és nem éppen Németország gyönyörű tiszta, hegyeiközt, miközben ahol minden madár többet énekel mint itt. Hanem Angliába.

http://ekultura.hu/olvasnivalo/ajanlok/cikk/2009-03-08/charlotte-link-a-bun-visszhangja

Nagyon érdekes, itt minden bene van, hogy miről is szól.
Nem kedvelem a német írókat ( főképp a nőket ) az " Eperszedő" után, mert azon majd megőrültem. De ez minden tekintettben nagyon jól van megírva. Talán az eleje unalmas, míg az ember bele nem jön azután, már szinte ő fogja keresni a szereplőket.

Aki szereti a thriller filmeket, akkor ezt is fogja kedvelni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése