Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. április 23., hétfő

Éhes vagy de nem tudod megállni?-Tessék, nézd végig sztárok elbaltázott mellműtéteit!

Éhes vagy de nem tudod megállni?-Tessék, nézd végig sztárok elbaltázott mellműtéteit.-Tuti, hogy hányni fogsz utána.( én már csak tudom)

Először is éppen étkeztem, amit ritkán szokott elő fordulni velem. Szóval, azt hiszem áldozat lettem, a femina.hu -nak köszönhetően. Vagy az én hibám, vagy az egérnek aki tovább kattingatott aztán, az enyém, mert olyannyira megdöbbentem, hogy nem bírtam a szememet se levenni a képekről, és lassan az ételt elkellett tólnom magam elől, mert olyan mélyről jövő hányinger kerülgetett engem.

Ahm, első kép, férfiak bálványa.
Maga a szexikon, 90'-es évek leggyönyörűbb nője, aki a a Baywatch -ba szerepelt, és gyönyörű kariert futott be, maga Pamela Anderson.
Saját véleményem a nő: Fiatalon csodálatos volt, egy cici dobással, már készek voltak a férfiak. De azt hiszem, ez a kép még őket is elfogja retteníteni.
Nem tudom elhinni, hogy egy nő ennyire szét csessze magát, hogy ennyire tönkre tegye a testét. Borzalmas, undorító, káros a szememre, meg a monitoromra. Mondjuk nem ő az egyetlen aki így széműtette magát.  Ott van Janice Dickinson aki szupermodell volt és már az egész arcát szétcseszte, 80'-as években gyönyörű volt, szinte hihetettlenül. De úgy látszik, hogy a hírnév, a szép ruhák, ékszerek, a címlap, hogy eltorzít valakit is.
Persze, ott van még: Tara Reid, Tori Spelling Sharon Stone ( akire rá se ismertem úgy lefogyott ), Janet Jackson...(stb)
Sorolhatnám még őket, de szerintem ugyan úgy sírás lenne belőle, meg nyöszörgés egy sötét sarokba. Kérem szépen egy nő nem így néz ki!!!! Egy igazi nő természetes, és van benne valami bájos...

Vagyis ez a rövid véleményem.
Köszönöm Femina, hogy be aranyoztad a napom.

http://www.femina.hu/vilagsztar/kepgaleria/mumellek?img=9#kepgaleria

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése