Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2011. április 30., szombat

Queen - örökké -

Nagyon csúnya idő van, és most jött rám a Queen korszakom. Annyira jó, istenem Freddie Mercury -nak milyen jó hangja van, istenem itt olvadok el!





Love of my life - you've hurt me
You've broken my heart and now you leave me
Love of my life can't you see
Bring it back, bring it back
Don't take it away from me
Because you don't know -
What it means to me

Love of my life - don't leave me
You've stolen my love and now desert me
Love of my life can't you see
Bring it back, bring it back
Don't take it away from me
Because you don't know -
What it means to me

You will remember -
When this is blown over
And everything's all by the way -
When I grow older
I will be there at your side to remind you
How I still love you - I still love you

Ohh hurry back - hurry back
Don't take it away from me
Because you don't know
What it means to me

Love of my life
Love of my life ...
Oooh, yeeeaah...


EZ egy romantikus szám, amit most hallottam először. Gyönyörű hangja van, szerintem sokkal jobb lehetett élőben koncerten. JOBB? Százszor jobb!!!!
Mikor 03:20 -tól a közönség is énekel, ott egy kicsit meghatódtam.









Fantasztikus. Elolvadtam.

" Vihar előtti szellő a legjobb "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése