Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. október 16., péntek

Hajvágás, gyorsan és könnyen.

Nem sokára megszabadulok a hosszú hajamtól, de... nem úgy gondoltam, hogy saját magamnak vágok. Óra közepén jut eszembe, hogy nekem házim van géptan-ból elkérem osztály társamtól, az ollót, ragasztót és közben, beszélek nekik és hülyülök.
Épp azt meséltem, hogy mennyire utáltam a technika órát mert, sosem tudtam báni az ollóval,- persze igazam volt.- de a többiek csak mosolyogtak.
Egyszer csak, csinálok egy hirtelen mozdulatott a kezemel és az ollót csatogtattom és pár hajticnsem a fözetemen köt ki. Oszály társam röhög, és rám szült, hogy vigyázzak! Bele túrok a hajamba, azt mondtam, hogy- nincs semmi baj.- mikor a kezembe maradt a hajam.
Bepánikoltam és csak pislogni tudtam...
De nem vágtam le sokat, szerencsére... XD nem is látszik!
Hétfőn megyek, fodrászhoz.... wááááááá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése