Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. július 25., szombat

Egy üveg bor és a hülye kérdések...

Úgy, pár hete voltam a barátnőmnél azzal a céllal, hogy megismerem a szüleit, és egy kicsit ki mozdulok.ah, ezzel semmi baj nem volt amíg lenem szálltam a buszról, és nem kezdtem hülyülni az utcán, utána pedig náluk.
Eléggé mókás volt, amikor az apja megengedte nekünk, hogy borozzunk.Persze nekem a szemeim, egyből felcsillantak, hogy végre elkezdődik a "Részeges varázs"
Fel is bontottuk,aztán kezdődött a mámor,a nevetés...
Egyébként,amikor vacsoráztunk akkor többször is le ettem magam,aztán az egész étkezést végig röhögtem..., és közben hülye kérdéseket tettem fel a szüleinek.
Aztán hajnalig,hülyültünk,beszélgetünk és kezdtem józanodni ami nagyon nem tetszett nekem, ezért elmentem lefeküdni... és hála, a szeretett falnak le felejtem a falát... -.-" egyből, álomba ringatott. És a reggel, eléggé nehéz volt mert, megtanultam nyitott szemmel aludni, és közben folyik a nyálam. Ezen még a barátnőm és a húga is meglepődött, DE ÉN,hogy meglepődtem... amikor, a húga bámult és vészjósló szemekkel nézet, hogy mi lehet a bajom. XD


Csók özön neki! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése