Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2009. szeptember 6., vasárnap

Szilva

Ma a bátyámmal ketten felkerekedtünk, és elmentünk szilvát szedni ami, nevetéssel telt el és
macska simogatással.Utána jött az ötletem,hogy mi lenne ha megdobnám a bátyámat aki
a létrával egyensúlyozott,hogy fel ne boruljon. Persze, hogy megdobtam, mennyire jó buli,hogy
az idióta fiatalok dobálják egymást...
Mikor megdobtam el fordultam,és tovább szedtem a szilvát mikor fejen dobtak valamivel.- a szilva volt a tettes és a bátyám,aki megdobott vele.-
Utána rohadt szilvákkal dobáltuk egymást,és azt vitattuk meg, hogy mi lenne ha elmennénk egy
koncertre.Persze, csak azért mennénk el, hogy a kedvenc számainkat meghallgassuk utána meg
haza megyünk.
Szilva szedés után,haza mentünk ami 25 lépésből állt,utána mesét néztünk a húgommal.
Utána, a húgom sunyi módon vállon ütött az öklével persze,hogy a combomat... Én vissza ütöttem,a vállára, persze a bátyám is beszállt és ketten-egy ellen nekem támadták és ahol, értek ütöttek... -.-" Sikítva,zsibbadva rohantam le a lépcsőn a nappaliba ahol apám volt. Elmondtam neki,hogy mi történt elintézte annyival, hogy -Akkot jó hallkan,csinálhatták mert nem hallottam
semmit!.- PASIK! És mérgesen,fájdalmakkal teli testtel elmentem hajat mosni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése