Köd

Köd
Megyek a hídon ahogy csak bírom de elnyel a táj hol senki se vár A lelkem is szürke látszik a füstje táplálom én is a misztikumot.

2012. február 20., hétfő



Most rákatattam egy kurva ó filmre - persze kiderült, hogy még nem mutatták a mozikba - szóval, csalódott lettem és még most is az vagyok. Na szóval.
Susan Hill írta még 1987 -ben a " Fekete ruhás nőt", ami egy visszatérő szellemről szól, aki el jön a gyerekekért. ( azt hiszem )

" Arthur Kipps (Daniel Radcliffe), egy fiatal ügyvéd, akit egy távoli kis faluba küldenek, hogy rendezzen el egy hagyatéki ügyet. Kipps beköltözik az elhunyt ügyfél elhagyatott házába, hogy ott senkitől sem zavartan, nyugodtan dolgozhasson. Azonban hamar kiderül, hogy az ódon lakhely sötét, tragikus titkokat rejt, de a félelem akkor uralkodik el igazán Kipps-en, amikor meglát egy kísérteties fekete ruhás nőalakot "

AZt írtál a könyvről, hogy látszik rajta, hogy nő írta, kissé bonyolult, és nem annyira félelmetes amit vártak. Nem tudom, de nekem már csak a sztori is tetszik, persze linkelem a pár perces bemutatót is.



Nekem tök fölborzolta a kedélyeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése